Žetonų valiuta, Virtualiųjų valiutų ir pirminio virtualiųjų žetonų platinimo veiklos apmokestinimas (II dalis)


Nuoroda nukopijuota aA Valstybinė mokesčių inspekcija VMI pagaliau pradėjo aiškinti, kaip reikėtų apmokestinti veiklą, susijusią su virtualiosiomis valiutomis ir ICO pirminių virtualių valiutų žetonų valiuta siūlymu, angl.

žetonų valiuta kur galite užsidirbti neinvestuodami į internetą

Agnė Ustinovičienė © Asmeninio archyvo nuotr. Lietuvoje teisės aktai kol kas nereglamentuoja veiklos, susijusios su virtualiąja valiuta ir ICO. Tačiau VMI, atsižvelgdama į praktikoje šiandien itin plačiai paplitusį virtualiosios valiutos naudojimą, nelaukdama teisinio reguliavimo, nusprendė išdėstyti pagrindines taisykles, susijusias su pajamų iš veiklos, susijusios su virtualiąja valiuta ir ICO, apmokestinimu.

Nuorodos kopijavimas

Išanalizavus VMI paaiškinimą, rekomenduočiau atkreipti dėmesį į šiuos svarbiausius aspektus: Susiję straipsniai Energijos gamintojams dujos brangs beveik 20 proc. Pirmiausia, VMI aiškiai nurodė, kad pagaminus virtualiąją valiutą nei pelno mokesčio požiūriu, nei gyventojų pajamų variantai azijos požiūriu mokesčio bazė neatsiranda.

  • Kur galėčiau gauti bitcoinus
  • Nukrypimas nuo tendencijos linijos

Visgi, jeigu virtualiosios valiutos kasimo paslaugos yra teikiamos kitam asmeniui, pagal Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nuostatas turi būti laikoma, jog tiek kasimo paslaugas teikiantys, tiek jas perkantys gyventojai vykdo individualią veiklą. Taip pat šios paslaugos yra laikomos ir PVM objektu, kai jos teikiamos apmokestinamam asmeniui, įsikūrusiam šalies teritorijoje.

žetonų valiuta

Kai yra gaunamos atsitiktinės virtualiosios valiutos pardavimo pajamos, jos yra apmokestinamos kaip kito turto pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn pajamos — apmokestinamas skirtumas tarp pardavimo ir įsigijimo kainos. Virtualiosios valiutos pirkimas ir pardavimas, kuris nėra atsitiktinis, o atitinka veiklos tęstinumo, savarankiškumo ir ekonominės naudos siekimo požymius, yra laikomas gyventojo vykdoma individualia veikla.

Ar kripto žetonai yra vertybiniai popieriai? | VDU DSpace/CRIS

Tokiu atveju, apskaičiuojant individualios veiklos apmokestinamąsias pajamas, iš pajamų gali būti atimami Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo toliau — GPMĮ 18 straipsnyje nurodyti leidžiami atskaitymai. Gyventojas gali pasirinkti ir alternatyvų veiklos išlaidų atskaitymo būdą, t. Iki 12 31 gautos virtualiųjų valiutų pajamos apmokestinamos taikant 5 proc.

Nuo 01 01 individualios veiklos virtualiųjų valiutų pirkimo-pardavimo veiklos pajamas ketinama apmokestinti taikant GPMĮ 6 str. Kadangi virtualiosios valiutos ar žetonų ir euro keitimo santykio teisės aktai nereglamentuoja, nustatant virtualiosios valiutos ar žetonų ir eurų kursą, gali būti naudojamasi visa prieinama informacija ir palyginamaisiais duomenimis rinkoje.

Mokesčių žinios » » VMI konsultuoja

Ūkio subjektas įmonė ar gyventojas, vykdantis individualią veiklą savo apskaitoje turėtų nustatyti tiek virtualiosios valiutos ar žetonų ir eurų kurso paskelbimo šaltinį, tiek ir laiko momentą, kuriuo užfiksuotas kursas bus naudojamas apskaitos vedimui, mokestinių prievolių vykdymui.

Kai už prekes ar paslaugas yra atsiskaitoma virtualiąja valiuta, tokią operaciją privalu įtraukti į apskaitą.

  • Teisėtas būdas gauti pajamų
  • Tiesioginės diagramos dvejetainėse opcijose
  • Užsidirbti pinigų internete nėra dvejetainė galimybė

Tokiu atveju pelno mokesčio požiūriu laikoma, kad vienetas įsigijo turto virtualiosios valiutos už sumą, įtrauktą į vieneto pajamas, gautas už prekes žetonų valiuta paslaugas, arba, iš pirkėjo paslaugų gavėjo pusės, turto ar paslaugų įsigijimo kaina yra žetonų valiuta vieneto pajamas įtraukta virtualiosios valiutos pardavimo kainą atitinkanti suma. Gyventojų pajamų mokesčio požiūriu, kai už prekes ar žetonų valiuta yra atsiskaitoma virtualia valiuta, individualios veiklos pajamomis būtų laikoma suma, atitinkanti parduotų prekių ar suteiktų paslaugų rinkos kainą.

Kai gyventojas taip pat ir vykdantis individualią veiklą už prekes ir paslaugas atsiskaito virtualia valiuta, laikoma, kad jis parduoda minėtą valiutą, kurios pardavimo kaina yra prekės ar paslaugos žetonų valiuta kaina.

Kalbant apie operacijas virtualiosiomis valiutomis, žetonų valiuta pajamų mokesčio požiūriu virtualiosios valiutos pirkimo-pardavimo pajamomis pripažįstamas skirtumas tarp virtualios valiutos pardavimo ir pirkimo kainos, o individualią veiklą vykdančio gyventojo veiklos pajamomis pripažįstamas skirtumas tarp virtualios valiutos pardavimo ir GPMĮ 18 straipsnyje nustatytų leidžiamų atskaitymų sumos.

Vieneto palūkanų sąnaudos gali būti priskiriamos jo leidžiamiems atskaitymams. Pelno paskirstymo procese žetonų turėtojams išmokamos pajamos eurais ar virtualia valiuta apmokestinamos kaip dividendai. Tuo tarpu pajamos pripažįstamos tik tada, kai už tikrąją rinkos kainą parduodamos prekės ar suteikiamos paslaugos, arba baigiasi nustatytas žetono galiojimo laikas.

VMI atskirai išskyrė, kad paramos žetonų valiuta virtualiomis valiutomis ar žetonais neatitinka paramos teikimo sampratos, nustatytos Labdaros ir paramos įstatyme, todėl virtualiosiomis valiutomis ar žetonais surinktų lėšų suma iš apmokestinamojo žetonų valiuta pelno neatskaitoma.

Dėl Vertybinių popierių požymių turinčių žetonų siūlymo gairių patvirtinimo

PVM objektu gali būti laikomas pats prekių tiekimas paslaugų teikimasuž kurį atsiskaitoma virtualiąja valiuta. Mano manymu, VMI siekis detalizuoti taisykles, susijusias žetonų valiuta operacijomis virtualiąja valiuta ir ICO, yra sveikintinas ir pagaliau įves daugiau aiškumo asmenims, vykdantiems veiklą, susijusią su virtualiosiomis valiutomis ir pirminiu žetonų platinimu.

Visgi VMI pozicija kai kuriais aspektais kelia klausimų.

Apibendrinant minėtus virtualiojo turto žetonų pavyzdžius, reikia pabrėžti, kad LB 1, 2, 3, 4 ir 6 pavyzdžių virtualųjį turtą žetonus traktuoja kaip perleidžiamąjį vertybinį popierių 1, 2, 3 ir 4 pavyzdžiai ar kitą finansinę priemonę 6 pavyzdyskaip apibrėžta Finansinių priemonių rinkų įstatymo 3 straipsnio žetonų valiuta ir 52 dalyse. Taigi, šis virtualusis turtas turėtų atitikti galiojančius ES ir nacionalinius finansų rinkos teisės aktus. Dauguma NKI laikosi nuomonės, kad virtualusis turtas, kuris atitinka sąlygas, būtinas tam, kad jis galėtų būti traktuojamas kaip finansinė priemonė, turėtų būti atitinkamai reguliuojamas. Turėtų būti aiškiai apibrėžta, kuo skiriasi finansinės ir nefinansinės priemonės išleidimas.

Pavyzdžiui, nėra iki galo aiškus virtualiosios valiutos pardavimo apmokestinimas PVM. Viena vertus, nurodoma, kad virtualiosios valiutos keitimas į tradicinę valiutą ar kitos rūšies valiutą, t. Kita vertus, nurodoma, kad prekybos virtualiąja valiuta sandoriai yra PVM neapmokestinami, arba vienetas gali pasirinktinai nuspręsti skaičiuoti PVM, jei pirkėjas yra PVM mokėtojas.

internete uždirbk 2 tūkst. be investicijų dirbti internete neinvestuojant

Siekiant aiškumo, šie skirtingi aiškinimai tinkamo mokestinių prievolių vykdymo tikslais turėtų būti labiau konkretizuoti, nurodant skirtumus tarp virtualiosios valiutos pardavimo ir prekybos virtualiąja valiuta. Kita vertus, apskritai nėra aišku, kokiu pagrindu išskiriami du skirtingi modeliai dėl virtualios valiutos pardavimo apmokestinimo PVM.

Taip pat nenurodyta, ar šiuo atveju taikoma PVMĮ 71 str.

Virtualiųjų valiutų ir pirminio virtualiųjų žetonų platinimo veiklos apmokestinimas (I dalis)

Nors aukščiau išdėstytos pagrindinės veiklos, susijusios su virtualiąja valiuta ir ICO, apmokestinimo nuostatos yra tik VMI paaiškinimo projektas, tačiau pagrindinės apmokestinimo nuostatos galutiniame paaiškinime greičiausiai neturėtų žymiai keistis. Artimiausiu metu tikimasi sulaukti galutinio VMI išaiškinimo.

Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.